Com a director. La Piarmònica

Som una formació jove, ja que vam néixer fa quatre anys i, tanmateix, molt heterogènia perquè tots tenim feines i professions diferents. Però precisament aquest fet fa que el nostre grup sigui encara més interessant.
L'oportunitat de tenir un lloc on compartir els coneixements apresos i posar-los en practica en lloc de deixar-los tancats a casa, lligats només a 1'estudi, fa que la practica musical es faci amb més motivació i que el temps invertit en la pràctica tingui més sentit.
Ens agradaria que aquest projecte continués encara amb més gent 1'any vinent; així doncs, 1'or­questra esta oberta a l'entrada de nous músics. En nom d’ella i en el meu us convidem a participar d'una experiència única que no es pot gaudir sol a casa; que ensenya aspectes i destreses de la música que no es poden assolir en solitari i, per últim, un fet que fa que moltes persones amb perfils ben diferents gaudeixin en comú i alhora d'una de les coses més meravelloses que ens ha brin­dat la vida a través de l'art.

Més informació a:

http://piarmonica.blogspot.com/


Altres actuacions:

http://www.youtube.com/watch?v=9svijGEKw2c,http://www.youtube.com/watch?v=xBoInBIEhvo,http://www.youtube.com/watch?v=ZykpsS7cGx8,http://es.youtube.com/watch?v=8vfXJreEazY&feature=relatedhttp://es.youtube.com/watch?v=fG6GFO4I2PA&feature=relatedhttp://es.youtube.com/watch?v=HVvqznTu2sI&feature=relatedhttp://es.youtube.com/watch?v=8p00PSA1umg&feature=relatedhttp://es.youtube.com/watch?v=Bdsq_5u84bI&feature=relatedhttp://es.youtube.com/watch?v=J4vHmrtNZ88



Somos una formación joven, ya que nacimos hace cinco años pero sin embargo muy heterogénea porque todos sus miembros tenemos trabajos y profesiones diferentes. Precisamente por eso, este hecho hace que nuestro grupo sea todavía más interesante. La oportunidad de tener un lugar donde compartir los conocimientos aprendidos y ponerlos en práctica en lugar de dejarlos encerrados en casa, atados solamente al estudio , hace que la práctica musical se haga con más motivación y que el tiempo invertido cobre más sentido.
Nos gustaría que este proyecto continuase todavía con más gente el próximo año, así pues, la orquesta está abierta a la entrada de nuevos músicos en función del instrumento que se precice. En nombre de ella y en el mio propio les invitamos a participar de una experiencia única que no se puede disfrutar solo en casa; que enseña aspectos y destrezas de la música que no se pueden asimilar en solitario y, por último, que es un hecho que hace que muchas personas con perfiles diferentes disfruten en común y al mismo tiempo de una de las cosas más maravillosas que nos ha brindado la vida a través del arte.

http://piarmonica.blogspot.com/

No hay comentarios: